Skip to main content

Who we are

Our website address is: http://5.61.249.30/~browlounge.

What personal data we collect and why we collect it

Comments

When visitors leave comments on the site we collect the data shown in the comments form, and also the visitor’s IP address and browser user agent string to help spam detection.

An anonymized string created from your email address (also called a hash) may be provided to the Gravatar service to see if you are using it. The Gravatar service privacy policy is available here: https://automattic.com/privacy/. After approval of your comment, your profile picture is visible to the public in the context of your comment.

Media

If you upload images to the website, you should avoid uploading images with embedded location data (EXIF GPS) included. Visitors to the website can download and extract any location data from images on the website.

Contact forms

Cookies

If you leave a comment on our site you may opt-in to saving your name, email address and website in cookies. These are for your convenience so that you do not have to fill in your details again when you leave another comment. These cookies will last for one year.

If you visit our login page, we will set a temporary cookie to determine if your browser accepts cookies. This cookie contains no personal data and is discarded when you close your browser.

When you log in, we will also set up several cookies to save your login information and your screen display choices. Login cookies last for two days, and screen options cookies last for a year. If you select “Remember Me”, your login will persist for two weeks. If you log out of your account, the login cookies will be removed.

If you edit or publish an article, an additional cookie will be saved in your browser. This cookie includes no personal data and simply indicates the post ID of the article you just edited. It expires after 1 day.

Embedded content from other websites

Articles on this site may include embedded content (e.g. videos, images, articles, etc.). Embedded content from other websites behaves in the exact same way as if the visitor has visited the other website.

These websites may collect data about you, use cookies, embed additional third-party tracking, and monitor your interaction with that embedded content, including tracking your interaction with the embedded content if you have an account and are logged in to that website.

Analytics

Who we share your data with

How long we retain your data

If you leave a comment, the comment and its metadata are retained indefinitely. This is so we can recognize and approve any follow-up comments automatically instead of holding them in a moderation queue.

For users that register on our website (if any), we also store the personal information they provide in their user profile. All users can see, edit, or delete their personal information at any time (except they cannot change their username). Website administrators can also see and edit that information.

What rights you have over your data

If you have an account on this site, or have left comments, you can request to receive an exported file of the personal data we hold about you, including any data you have provided to us. You can also request that we erase any personal data we hold about you. This does not include any data we are obliged to keep for administrative, legal, or security purposes.

Where we send your data

Visitor comments may be checked through an automated spam detection service.

Your contact information

Additional information

How we protect your data

What data breach procedures we have in place

What third parties we receive data from

What automated decision making and/or profiling we do with user data

Industry regulatory disclosure requirements

Algemene Voorwaarden

Algemene Voorwaarden

Wanneer je een PMU afspraak boekt bij The Brow Lounge ga je akkoord met de volgende voorwaarden

  • Nieuwe klanten zullen voor hun eerste afspraak een aanbetaling moeten voldoen. Dit hanteren wij, omdat een No Show (een klant die zonder enige afmelding niet komt opdagen), het meest voorkomt bij nieuwe klanten. Om mijzelf en daarmee mijn bedrijf te beschermen voor zulke situaties moet ik hier naar handelen. Je zult hiervoor een betaalverzoek ontvangen met instructies, zoals uiterlijke betaaldatum. Wanneer deze verloopt zal de afspraak geannuleerd moeten worden. Je kunt het bedrag ook zelf overboeken voor een snellere afhandeling. De aanbetaling bedraagt 50% van de behandelingskosten. Voor meer informatie kun je altijd contact opnemen.

  • Wanneer je verlaat bent voor je afspraak, kan ik voor max. 15 min op je wachten, daarna zal de afspraak verplaatst moeten worden en zal er 50% van de kosten van behandeling in rekening worden gebracht. 

  • Afspraken kunnen voor 48 uur voorafgaand aan de behandeling kosteloos worden geannuleerd of gewijzigd. Te laat met het melden van je annulering? Dan word er 50% van de behandelings prijs in rekening gebracht, ongeacht welke reden. Er zijn geen uitzonderingen. Ook covid gerelateerde situaties zoals quarantaine zijn geen uitzondering. (Er word uiteraard uitzondering gemaakt bij ernstige situaties, zoals bijvoorbeeld ongeluk of overlijden van dierbare).

  • Afspraken die na 24 uur voorafgaand aan de afspraak worden geannuleerd, of gewijzigd worden volledig in rekening gebracht. ongeacht welke reden. Er zijn geen uitzonderingen. Ook covid gerelateerde situaties zoals quarantaine zijn geen uitzondering. (Er word uiteraard uitzondering gemaakt bij ernstige situaties, zoals bijvoorbeeld ongeluk of overlijden van dierbare).

  • Heb je een afspraak staan voor een nabehandeling? Of een andere afspraak waar je niet voor hoeft af te rekenen, zoals met een cadeaubon of het winnen van een actie? Dan gelden de volgende voorwaarden. Voor 48 uur kosteloos annuleren. Na 48 uur word er €50,- in rekening gebracht. Dit omdat ik toch tijd voor je heb gereserveerd die ik binnen 48 uur moeilijker kan opvullen. Hierdoor word mijn planning beïnvloed en moet ik op een ander moment opnieuw de tijd voor je maken, dus meer uren voor je heb moeten reserveren voor deze afspraak. 

  • Last minute aangeven van behandeling te willen wisselen in een andere prijs klasse en behandel duur word ook gezien als een te laat gemelde wijziging. Voorbeeld: geboekt voor PMU Microblading, maar bij aankomst aangeven er vanaf tezien  en een Lash Lift te willen. Dit kan helaas niet zonder toeslag. Dit ivm de tijd en dienst die bij mij gereserveerd is, waarmee ik rekening houd en die uiteindelijk niet klopt. Dit zorgt voor last minute veranderingen in mijn dag planning en op financieel gebied.  Wanneer je wilt wisselen van behandeling meld dit dan 48 uur van tevoren. Als je twijfelt tussen meer behandelingen en dit ter plaatse wilt bespreken, geef dit dan 48 uur van te voren aan, dan word hier rekening mee gehouden en worden er geen kosten in rekening gebracht voor een wissel. 

Een no show, dus een klant die niet komt opdagen bij de afspraak zonder afmelding, zal het volledige bedrag moeten betalen en zal geen nieuwe afspraak meer kunnen maken in de toekomst. 

​​

The Brow Lounge is niet aansprakelijk voor ontevredenheid over het resultaat, als de oorzaak afkomstig is van een aangegeven wens waar de klant van terug komt. Wanneer je ontevreden bent dien je dit zo snel mogelijk aan mij te melden (binnen 1 dag). Hierna kunnen we samen kijken naar een oplossing. Of dit kostenloos kan worden opgelost licht aan de klacht. Als het een fout van mijn kant is los ik dit graag kostenloos voor je op. Mocht de klacht komen vanuit een wens waar ik gehoor aan geef en dit uiteindelijk niet naar je smaak is, moet dit gelijk tijdens de afspraak worden aangegeven, zodat ik dit nog kan corrigeren voor zover dat mogelijk is tijdens de lopende afspraak. Soms zie je het thuis pas. Dit begrijp ik en vandaar dat ik klanten daar 1 dag de tijd voor geef. Nogmaals heb je geen garantie tot kosteloze oplossing als de klacht geen fout is van mij. Wees tijdens je afspraak dus kritisch. Geld terug is niet mogelijk. 

Wanneer deze betalings afspraken (dit gaat niet over de aanbetalingen) niet worden nagekomen, zal er een incassobureau worden ingeschakeld en vanuit daar wanneer nodig een deurwaarder. Deze regels zijn er om mijzelf te beschermen tegen misbruik van mijn tijd & om financiële risico’s te voorkomen.