Skip to main content

Algemene Voorwaarden

Wanneer je een PMU afspraak boekt bij The Brow Lounge ga je akkoord met de volgende voorwaarden

  • Nieuwe klanten zullen voor hun eerste afspraak een aanbetaling moeten voldoen. Dit hanteren wij, omdat een No Show (een klant die zonder enige afmelding niet komt opdagen), het meest voorkomt bij nieuwe klanten. Om mijzelf en daarmee mijn bedrijf te beschermen voor zulke situaties moet ik hier naar handelen. Je zult hiervoor een betaalverzoek ontvangen met instructies, zoals uiterlijke betaaldatum. Wanneer deze verloopt zal de afspraak geannuleerd moeten worden. Je kunt het bedrag ook zelf overboeken voor een snellere afhandeling. De aanbetaling bedraagt 50% van de behandelingskosten. Voor meer informatie kun je altijd contact opnemen.
  • Wanneer je verlaat bent voor je afspraak, kan ik voor max. 15 min op je wachten, daarna zal de afspraak verplaatst moeten worden en zal er 50% van de kosten van behandeling in rekening worden gebracht.
  • Afspraken kunnen voor 48 uur voorafgaand aan de behandeling kosteloos worden geannuleerd of gewijzigd. Te laat met het melden van je annulering? Dan word er 50% van de behandelings prijs in rekening gebracht, ongeacht welke reden. Er zijn geen uitzonderingen. Ook covid gerelateerde situaties zoals quarantaine zijn geen uitzondering. (Er word uiteraard uitzondering gemaakt bij ernstige situaties, zoals bijvoorbeeld ongeluk of overlijden van dierbare).
  • Afspraken die na 24 uur voorafgaand aan de afspraak worden geannuleerd, of gewijzigd worden volledig in rekening gebracht. ongeacht welke reden. Er zijn geen uitzonderingen. Ook covid gerelateerde situaties zoals quarantaine zijn geen uitzondering. (Er word uiteraard uitzondering gemaakt bij ernstige situaties, zoals bijvoorbeeld ongeluk of overlijden van dierbare).
  • Heb je een afspraak staan voor een nabehandeling? Of een andere afspraak waar je niet voor hoeft af te rekenen, zoals met een cadeaubon of het winnen van een actie? Dan gelden de volgende voorwaarden. Voor 48 uur kosteloos annuleren. Na 48 uur word er €50,- in rekening gebracht. Dit omdat ik toch tijd voor je heb gereserveerd die ik binnen 48 uur moeilijker kan opvullen. Hierdoor word mijn planning beïnvloed en moet ik op een ander moment opnieuw de tijd voor je maken, dus meer uren voor je heb moeten reserveren voor deze afspraak.
  • Last minute aangeven van behandeling te willen wisselen in een andere prijs klasse en behandel duur word ook gezien als een te laat gemelde wijziging. Voorbeeld: geboekt voor PMU Microblading, maar bij aankomst aangeven er vanaf tezien  en een Lash Lift te willen. Dit kan helaas niet zonder toeslag. Dit ivm de tijd en dienst die bij mij gereserveerd is, waarmee ik rekening houd en die uiteindelijk niet klopt. Dit zorgt voor last minute veranderingen in mijn dag planning en op financieel gebied.  Wanneer je wilt wisselen van behandeling meld dit dan 48 uur van tevoren. Als je twijfelt tussen meer behandelingen en dit ter plaatse wilt bespreken, geef dit dan 48 uur van te voren aan, dan word hier rekening mee gehouden en worden er geen kosten in rekening gebracht voor een wissel.

Een no show, dus een klant die niet komt opdagen bij de afspraak zonder afmelding, zal het volledige bedrag moeten betalen en zal geen nieuwe afspraak meer kunnen maken in de toekomst.

​​

The Brow Lounge is niet aansprakelijk voor ontevredenheid over het resultaat, als de oorzaak afkomstig is van een aangegeven wens waar de klant van terug komt. Wanneer je ontevreden bent dien je dit zo snel mogelijk aan mij te melden (binnen 1 dag). Hierna kunnen we samen kijken naar een oplossing. Of dit kostenloos kan worden opgelost licht aan de klacht. Als het een fout van mijn kant is los ik dit graag kostenloos voor je op. Mocht de klacht komen vanuit een wens waar ik gehoor aan geef en dit uiteindelijk niet naar je smaak is, moet dit gelijk tijdens de afspraak worden aangegeven, zodat ik dit nog kan corrigeren voor zover dat mogelijk is tijdens de lopende afspraak. Soms zie je het thuis pas. Dit begrijp ik en vandaar dat ik klanten daar 1 dag de tijd voor geef. Nogmaals heb je geen garantie tot kosteloze oplossing als de klacht geen fout is van mij. Wees tijdens je afspraak dus kritisch. Geld terug is niet mogelijk.

Wanneer deze betalingsafspraken (dit gaat niet over de aanbetalingen) niet worden nagekomen, zal er een incassobureau worden ingeschakeld en vanuit daar wanneer nodig een deurwaarder. Deze regels zijn er om mijzelf te beschermen tegen misbruik van mijn tijd & om financiële risico’s te voorkomen.